joi, octombrie 07, 2010

Crystal Clear!


Nu rezist, nu stiu daca este ceva ce este foarte cunoscut sau nu insa cred ca merita sa fie stocata aici. Pentru posteritate, sa arate ce destepti suntem noi, astia de acum. Primita pe mail, astazi. Dovada a ce inseamna sa ai incredere in capacitatile intelectuale ale romanilor.
Jos palaria, Porsche!
via Nicu. Multumesc! :-)

Un comentariu:

  1. mi-au aratat si mie la ING , ceva asemanator,cind au incercat sa-mi explice cum e cu EUROBOR si ROBOR.Undeva pe parcursul procesului de contractare a unui credit exista cel putin un moment de maxima abureala, dar cind ai nevoie de "tzechini" te faci ca nu vezi , iti faci calculele tale si mergi mai departe , fiecare cu formulele lui, ce pana mea! In pricipui meseriile de shnapani aburitori (adica astia care o ard gresit ca angajati pe la banci in functii de conducere) sint bine platite ,cele in care chiar produci ceva , chiar vii cu plus valoare ,pentru societate , canci !Nu am nimic cu cei care lucreaza in banci(trebe sa manince si gura la copii lor o piine !) , dar e pacat ca societatea nu ii recunoaste ,in mod corect ,pe cei cu adevarat productivi.
    In concluzie ,o sa renuntam la cei care mai fac o casa , o fabrica, o ferma (ori se vor apuca de altceva , ori o vor roi spre alte zari!) si vom ramine , cum spun Parazitii o tara de banci,curve si shaormarii.
    Cind o sa va amintiti despre ce am scris eu aici va fi cam tirziu !!!! PA!

    RăspundețiȘtergere